Šta spaja Mančester junajted, Real i Romu

Obiđimo fudbalske stadione sveta

Šta spaja Mančester junajted, Real i Romu

pet, 01. maj 2020.


Teško je pronaći ljubitelja fudbala, koji bi na prvu loptu mogao da odgovori na pitanje – šta spaja Mančester junajted, Real i Romu? Ako bi neko na momenat pomislio da se odgovor krije u elitnom evropskom klupskom takmičenju – Ligi šampiona, to bi ga odvelo na pogrešnu stranu.

Naravno, mi imamo spreman odgovor za naše male sportiste. Tri slavna kluba iz “liga petice” – Španije, Engleske i Italije, povezuju Sportske igre mladih, najveća manifestacija amaterskog sporta za decu u Evropi.

Naši poznati ambasadori: srpski reprezentativac Nemanja Matić, hrvatski as Luka Modrić i bosanskohercegovački dijamant Edin Džeko, upravo igrama u ova tri kluba već godinama unazad povezuju region i pokušavaju svojim umećem na zelenom tepihu da pokažu zašto fudbal zovu najlepšom sporednom stvari na svetu.

A, zašto je fudbal i više od igre? Odgovor se nameće u podatku da je pretprošlog leta skup najboljih svetskih reprezentacija u Rusiji gledalo 3,56 milijardi ljudi posredstvom televizijskih i drugih digitalnih platformi, što čini polovinu svetske populacije, plus milioni gledalaca koji su mečeve gledali uživo na tribinama.

Za ilustraciju fudbalskog potencijala i budućnosti koja nas nesumnjivo čeka može da posluži podatak da Fejsbuk trenutno ima oko 2,5 milijarde mesečnih korisnika, što otvara neslućene mogućnosti kada je u pitanju “igra na dva gola”.

Kada spominjemo ovoliki broj ljubitelja fudbala, onda ne čudi ogromno interesovanje za Coca-cola kup Srbije u malom fudbalu, koji će se u okviru Dunav osiguranje Sportskih igara mladih u našoj zemlji održati po sedmi put. Pred Bosnom i Hercegovinom je deseto izdanje ovog takmičenja, a u Hrvatskoj će “majstori na petoparcu” svoje umeće proveriti po 24. put. Veliki broj aktuelnih fudbalera iz sve tri zemlje za ovo vreme prošao je kroz filter Igara i prve krupne korake ka svetu odraslih napravio baš na malim terenima u okviru našeg takmičenja.

Emocija koju fudbal izaziva, međutim, nije rezervisana samo za dečake. Po prvi put ove godine, Coca-Cola kup Srbije igraće i devojčice. Pravac koji je zauzela evropska kuća fudbala (UEFA) kada je u pitanju promocija ženskog fudbala, a ispratila naša organizacija, garancija je da će trenuci sa ovogodišnjih Igara biti za pamćenje.

Vrednosti ovog projekta prepoznala je kompanija Coca Cola, koja je od početka svim srcem uključena u realizaciju Igara u sve tri zemlje.

A, dok čekamo nastavak takmičenja u okviru Coca-Cola kupa Srbije za dečake i devojčice, kao i druženje na mnogobrojnim terenima, za vas smo spremili virtuelnu poslasticu.

Kako trenutno nismo u mogućnosti da gledamo duele evropskih velikana, svestan da obožavate fudbal, Viktor je odlučio da zajedno obiđemo stadione najvećih klubova na svetu. Dok sanjate kako ćete jednog dana gaziti travu na stadionima najvećih evropskih i svetskih klubova, uz samo par klikova na telefonima, tabletima ili računarima, čarobni fudbalski svet biće ispred vas:

https://www.footballstadiums360.com/

Vlasnik web prezentacije: FootballStadiums360, Berlin, Germany, @4Bridge.org

Idemoooooo! Na sajtu možete da zavirite u domove Liverpula, Bajerna, Reala, Atletiko Madrida, Barselone, Mančester sitija, Borusije Dortmund, Milana, Olimpika, Arsenala, PSŽ-a, Boke juniors, i mnogih drugih klubova.

Takođe, pruža vam se prilika da izbliza vidite stadione na kojima se igralo Svetsko prvenstvo 2018. godine.

Uživajte i ostanite kod kuće, jer trenutno #KodKuceJeZakon

Posebnu zahvalnost dugujemo pulu naših sponzora:

Našem generalnom sponzoru Kompaniji Dunav osiguranje, Kompaniji Coca- Cola i Coca – Cola HBC, Banka Poštanska štedionica, Elektroprivreda Srbije, Naftnoj industriji Srbije i Podravka Srbija.